Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ámokfutásom

Friss topikok

  • Netuddgi Veronika: Hali! Bocsánat, nem szóltam, áttettem: mokuska-egerke.blog.hu/ -ra, ott, ha a Veronika címkére kat... (2014.02.24. 06:10)

Címkék

- (1) 1 (1) hét (1) nightmare (1) Címkefelhő

2014.02.02. 15:34 Netuddgi Veronika

Őszinte meglepetésre egy olvasó! Nos hát közkívánatra akkor folytatom, habár úgy gondoltam, hogy kiírtam magamból a dühömet. A felnőtt társkeresőn összeszedett "urak" nagyjából várhatóan katasztrofális eredményt hoztak. Érdekes hogy ennyi ember elvégezte a középiskolát úgy, hogy nem igazodik ki az egyszerű egész számok között, ugyanis hol sokkal alacsonyabb, hol sokkal khm. nem annyira vékonyak, mint amit magukról írtak. A fényképek is enyhén szólva csalókák, most már tudom, hogy ha valakinek csak oldalról látszik az arca, akkor kezdjek el gyanakodni: az illető annyira kancsal, hogy az egyik szemével folyton a háta mögé néz. Tapasztalat.

Na mindegy, végül is kísérőnek jók voltak - az egyik legalábbis. Nagyon kedves, udvarias úr, remekül elbeszélgettünk (mert én úgy akartam, egyébként elaludtam volna a kocsiban) majd megérkezés M. Swinger Klubba. Meglepően kellemes társaság, a maga teljes színességében. Úr leveszi a textilt, és hát mit is szépítsünk, majdnem akkora cicije van mint nekem. OK, ez most nem olyan nehéz, mert 46 kg vagyok, csont és bőr, de akkor is megrázott. Eufemizmus: nem kívántam meg. Sebaj, azért van a társaság, szóba elegyedés, majd csak valahogy eltöltjük az estét. E. nevű törzsgárda taggal igen egy hullámhosszon voltunk, úgyhogy remekül szórakoztunk - más kárára. Kicsit pipa voltam, így sikerül kihúznia a gyufát L.-nek aki egy igazi helyi tahó sznob volt. Mondtuk hogy vegye már le az ingét, mert csak bagószagú lesz és még leönti - egyébként tényleg szép ing volt. Kijelentette, hogy ő így érzi jól magát, egy ilyen szép, drága Cavalli ingben. Mire E. (aki lány, csak hogy tisztázzuk) mondta hogy neki speciel a zsabós ing az nem jön be, akármilyen márka. L. nem tudta értelmezni a felvetést. Zsabó? Mi az a zsabó? Az olyan Győzikés szó? Zsábó drágá barátom, dik má... E.-vel egymásra néztünk és kitört belőlünk a röhögés. Jeges hangon elmagyaráztam, hogy a zsabó egy szakszó, a rávarrt fodort jelenti, és semmi köze a romákhoz. Majd megjegyeztem, hogy ez úgy van, hogy feljönnek a vidékiek Pestre, beköltöznek Budára, és azt hiszik hogy ők akkor már pestiek, pedig csak vidéki tahók Budapesten. Szerintem nem értette, mert nem sértődött meg, sőt mikor hajnaltájt induláshoz készülődtem, még marasztalt, hogy majd ő hazavisz, várjak még. Az este további része is igen vicces volt, táncolgattunk E.-vel, frusztráltuk a házigazdát a zenei igényeinkkel, aki ideges lett, mert teljesíteni azt nem tudta, de amúgy jól mulattam, csak hát ott volt a kedves kísérő, aki rajongó szemeket meresztgetett rám, én viszont 10 Forintot nem adtam volna hogy mi szexelni fogunk. Habár ezt megbeszéltük, hogy nincs rám garancia, azért mégis kicsit kínos volt a helyzet, na de egy swinger klubban az ilyesmit csak meglehet valahogy oldani. Szerencsére E. egy ingen bevállalós csaj - jövök neki kettővel :-) - és végül is én lecsaptam az ő párjára, aki meglehetősen kellemes csalódást okozott, nem volt sem szimpatikus, sem taszító, viszont az ágyban nagyon figyelmes, gyengéd volt és tudta hogy mit kell kezdeni egy nővel, szóval kielégítő teljesítményt nyújtott, E. pedig magasan kiszolgálta szegény elkeseredett kísérőm szexuális elképzeléseit, habár inkább E. elképzelése volt ami ott történt. Hazafelé még próbálkozott az én emberem, hogy kezdjük elölről, találkozzunk máshol, vacsorázzunk együtt, és felejtsük el ezt a swinger dolgot, mire kiábrándítottam, hogy nem lesz ebből semmi, akkor sem, ha a New York-i Four Seasons-ban vacsorázunk , ne haragudjon. Egyébként megnyugtatott, hogy ő még sosem érezte jól magát ennyire klubban, pedig már volt párszor (gondolom kétszer), szóval ne szabódjak, hát túlléptem a dolgon. Még kaptam pár kedves sms-t meghívásokkal, de mivel túltárgyaltnak éreztem, nem válaszoltam rá, már beletörődtem hogy én egy rohadék vagyok. Az este meglepetése egy igen jóképű és jó dumás srác volt, aki sajnos nagyon későn érkezett, de elkérte a számomat és őszinte meglepetésemre fel is hívott. Tisztáztuk hogy a következő péntek neki, a rákövetkező nekem nem jó, aztán meg majd még beszélünk. Na majd kiderül.

4 komment

Címkék: hét 1 - nightmare

A bejegyzés trackback címe:

https://amokfutasomtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr665794155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imagepeace · http://imagepeace.blogspot.com/ 2014.02.02. 17:16:34

Szia..
Jo iras remelem folytatod... szivesen olvasnam meg..

Netuddgi Veronika 2014.02.02. 19:26:07

Köszönöm! Rajta leszek, még van kettő a tarsolyomban, és minden héten újratöltöm :-)

Netuddgi Veronika 2014.02.24. 06:10:33

Hali! Bocsánat, nem szóltam, áttettem:
mokuska-egerke.blog.hu/ -ra, ott, ha a Veronika címkére kattintasz megtalálod a folytatást!
süti beállítások módosítása